Deze week geen blog! - Reisverslag uit Rumphi, Malawi van Julius Braun - WaarBenJij.nu Deze week geen blog! - Reisverslag uit Rumphi, Malawi van Julius Braun - WaarBenJij.nu

Deze week geen blog!

Door: Julius

Blijf op de hoogte en volg Julius

08 December 2014 | Malawi, Rumphi

Volgende week maandag weer een blog.
Het laatste blog!

• 09 December 2014 - 15:19

OH:

Hoi Juul! Geen blog?!? Helaas, pindakaas. Maar toch: Jammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerrrrrrrrr (enz.). Je schijft hartstikke goed en leuk, dat missen we nu (en na 18/12 ook weer). Dus: hééééééééééééééééél, echt hééééééééééééééééél erg jammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammerjammer dan. Maar ja, het zat er een beetje aan te komen, het zit een beetje in de lucht: hier in Nederland zijn Sinterklaas en Pieterbaas ook niet meer wat ze geweest zijn. Kom maar gauw terug dus.
    Met de gebruikelijke omarmingen en rugbekloppingen, liefs van Opa Henk en Oma A'rie.

• 09 December 2014 - 16:04

Margreet:

Ongelooflijk!
    Je woont al bijna 2 maanden aan de onderkant van de evenaar!
    En inmiddels voel je dat je weer naar je thuiskomst toeleeft.
    Het is goed zoals het is. ( ofwel Ziribwuno in " je eigen woorden")
    Geniet nog maar lekker van t leven op Matunkha, waarin je nog n bruiloft mag bijwonen, afscheid gaat nemen en Lilongwé opzoekt.

Kus van ons,
    Pap, Caat, mama

• 10 December 2014 - 22:40

Jolanda En Rob:

Lieve Juul,
    Wat goed om te horen (van papa en mama) en te lezen dat het goed gaat. En dat je veel ervaringen en indrukken op doet. Geniet van alles en neem het mee naar Nederland en in je rugzak. Veel liefs van ons, buren Rob en Jolanda

• 13 December 2014 - 13:03

Jose Meijer:

Dag julius,

Zie nu pas dat ik ook kan reageren. Niet eerder gedaan dus!
    Genoten van je blogs en foto's, je kunt zien/ lezen dat je een mooie tijd (bijna gehad) hebt daar.
    Je terugkeer staat al weer bijna voor de deur. Zal niet meevallen!
    We zien je!!
    Jose