Beste Iedereen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Julius Braun - WaarBenJij.nu Beste Iedereen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Julius Braun - WaarBenJij.nu

Beste Iedereen

Door: Julius

Blijf op de hoogte en volg Julius

01 Oktober 2014 | Nederland, Leiden

Zoals de meeste van jullie onderhand wel vernomen zullen hebben, vertrek ik voor 2 maanden naar Malawi. Ik vertrek per 16 oktober en ben dan 18 december weer terug.
Voor in jullie informatie:
Ik zit dus in Malawi, kom aan in Ilongwe(dat is de hoofdstad van Malawi) en op 5 uur rijden afstand bevindt zich een klein gehucht dat luistert naar de naam: Mathunka Centre, hier werden eerst voornamelijk Aids-wezen opgevangen maar nu is het inmiddels een bruisende plek van ontwikkeling. En ik ga daar dus iets aan bijdragen!
Ik word namelijk gekoppeld aan de lokale reparateur, Pete, ik ga hem voornamelijk meehelpen. Ben dan lekker met m’n handen bezig.
Toen ik laatst naar de datum van vertrek keek besefte ik me ineens, hey dat is al best snel! 2 weken nog maar! Ik krijg er naarmate de tijd verstrijkt ook steeds meer zin in, alhoewel ik het natuurlijk ook nog wel een beetje spannend vind. Het is toch een hele andere wereld waar ik dan 2 maanden verblijf.

Voor degene die het interesseert houd ik een reisblog bij op deze site:

http://juliusmalawi.waarbenjij.nu/

  • 01 Oktober 2014 - 12:35

    Margreet:

    Dag zoon,
    Zo. Dat staat er maar mooi op. Hiermee krijgt je vertrek en verblijf een officiële status.. Het komt ook erg dichtbij! Ben buitengewoon trots op jou! Mum.

  • 05 Oktober 2014 - 16:39

    Henk Meeuws:

    Ha die Juul,

    Go, man Go! Dit is in ieder geval al vastgelegd: je gaat en je gaat al bijna. We zien je nog zondag a.s. en ik schrijf je ook nog wel wat op je mailadres. Maar voor het moment: Jambo! Ik ga je reisblog zeker volgen.
    Mzee Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Mijn eerste reis

vrijwilligerswerk in Malawi

Recente Reisverslagen:

14 December 2014

Naar huis!

08 December 2014

Deze week geen blog!

02 December 2014

Bedankt!

01 December 2014

BAOW! Stenen op het dak.

23 November 2014

...hertjes, aapjes, sachets en doodskisten!
Julius

Actief sinds 01 Okt. 2014
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 10668

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Oktober 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: